Sunday, May 30, 2010

Umrah Pertama....2010


Umat Islam baru pulang dari Solat Jumaat...ramainya..

Gambar ini diambil ketika sesi lawatan sekitar Masjidil Haram yang dikendalikan oleh pelajar Universiti Ummul Qurra..bersama pelajar UTM..
Kaabah di malam Khamis..

Telaga Cincin yang berdekatan dengan Masjid Quba'..

Alhamdulillah setinggi kesyukuran kehadrat Allah Taala..dengan limpah kurniaNya..kita masih dipinjamkan nyawa oleh Yang Maha Agung..Bismillahi Allahu Akbar..Allahu Akbar..Setelah beberapa hari pulang dari Tanah Haram..terasa rindu pula..untuk kembali lagi ke sana..inshaAllah..ada rezeki..mudah-mudahan..dan saya pasti sahabat-sahabat yang bersama Ekspedisi Arab Saudi (Es-Globe UTM 2010). Ekspedisi ini bermula 15 Mei hingga 25 Mei 2010....hanya linangan airmata apabila dapat melihat cahaya Masjid Nabawi dan Baitullah..jutaan terima kasih kepada semua individu yang sudi menyumbang kepada program ini..hanya Allah yang layak membalasnya..di sini saya ada sertakan beberapa gambar untuk tatapan bersama..mudah-mudahan ada manfaatnya..

Syukurku padaMu memilih diri ini menjadi tetamuMu...semoga kita semua akan berpeluang lagi untuk menjadi tetamuNya lagi..ameen..

0 comments:

Post a Comment